29 Ağustos 2011 Pazartesi

En sevdiğim filmleerr :))

Merhabalar efeniiimmm :) Herkese mutlu bayramlar ve de hepinizin 30 Ağustos Zafer Bayramı kutlu olsun....

Evet ne yazsam ne yazsam diye düşünürken tubitos'umun film mim'i geldi aklıma. Evet, en sevdiğim üç film...Üçe düşürmeyeceğim valla, en sevdiğim filmleri yazıciiimm :D

Titanic demek zorundayım sanırım. Hangimiz sevmedik ki Titanic'i... Hangimiz o gemide kendimizi hayal etmedik... Titanic candır nihayetinde. Bir çok kez izledim, izlemeye doyamadığım filmlerden biridir...


Sonraaaa 127 Hours gerçekten derinden vuran bir filmdi. Şu postuma da konu olmuştu kendisi hatırlarsanız. Hayatta kalma mücadelesi bu kadar güzel anlatılabilirmiş...


The Green Mile-Yeşil Yol ve A Beautiful Mind-Akıl Oyunları da eski ve de çok beğendiğim iki filmdir... Hatırlıyorum, ben 15 yaşında falandım kardeşim de 10 yaşında, o zaman VCD vardı kiralayıp izlemiştik ve benim minik kardeşim ağlamıştı Yeşil Yol'u izlerken... Beautiful Mind da psikolojik gerilim dalında bence en iyi filmlerden biridir...


Hannibal serileri... Çok anlatmama gerek yok sanırım. Hepimizin tüyleri ürpermiştir Hannibal Lecter "Catherine" derkeenn :))


Ve tabi Türk filmlerimiz... Selvi Boylum Al Yazmalım Türkan Şoray'ın tek sevdiğim filmidir, biterim. Hababam Sınıfı serisi yüzlerce kez bıkmadan izlediğim başyapıttır. Veee evet iğrenç diyebilirsiniz yuh artık da diyebilirsiniz ama itiraf ediyorum Recep İvedik'i seviyorum :D 3 filmi de çok severek izlemiştim ve inanıyorum ki her birimizin içinde biraz Recep İvedik var, çünkü hepimiz Türküz :D Hepinize tekrar iyi bayramlar ;)





(Bu arada film kültürümün ve zevkimin gelişmesini sağlayan müstakbel eşime de buradan bu post vesilesiyle teşekkürü borç bilirim... Seviyorum seni :))

9 yorum:

  1. hannibal ve recep ivedik dışında ben de hepsini çokk severimm çok güzel seçimler yapmışsın.. =)

    YanıtlaSil
  2. film zevklerimiz de aynıymış bebeim :) türk filmlerini ben de çok severim

    YanıtlaSil
  3. ben de mimledim seniiii biraz önce:)

    YanıtlaSil
  4. Yeşil Yol benim de ilk 3 sıralamama girmişti. Titanic zaten unutulmaz :)

    YanıtlaSil
  5. recep ivedik:D çok cesur bi seçm olmuş:D çk güzel flmler seçmssn cnm. İtiraf edesm geldi! Ben titanic'i son saydğmda 13-14 kez falan izledim. Arada star verio tvde. Utanmadan izliorm hala... Sonunda da ağlıorm hep... Jack ölmesn falan diorm:( aptal gbi...

    YanıtlaSil
  6. Akil Oyunlari filmi benim en sevdiklerimden.

    Iyi bayramlar canim,simdiden ^_^

    YanıtlaSil
  7. aa ne demek... rica ederim. filmler seninle güzel diye de romantik bir şekilde yorumumu sonlandırıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Bu filmler arasından benim favorim Titanic.Her izleyişimde aynı tadı alabiliyorum;)

    İyi bayramlar tatlım;)

    YanıtlaSil

"In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on"
Robert Frost