29 Eylül 2011 Perşembe

Mim: Blogger Dedikodusu

Eveeet, nihayet mim'e yanıt veriyorum. Sevgili What's Next beni mimlemişti; çok sevindirmişti beni. Biliyorsunuz taşınma telaşı falan ancak mim'e yanıt veriyoruuummm :))

Ehh, hadi başlıyoruuuzzz...

İlk okuduğunuz blog ve hissettikleriniz: İlk okuduğum blog FashionOzge'm :)) Özgeciğimin okuduğum ilk postunu bile hatırlıyorum yani... Hatta onun sayesinde diğer bütün bloggerları tanıdım diyebilirim. O yüzden onun yeri bende ayrıdır : D

Sanal alemden tanışıp görüştüğünüz bloggerlar: Wear A Smile, Ayça, Gözde'nin Gözünden ve Madam Chic ile Ahsen'in çekimi sayesinde tanışmıştık :) Ama FashionOzge ve Tubitos'umla da mutlaka tanışmak istemekteyim; bakalım kısmet :D

Blog dünyasına adım attığınızda, gökyüzündeki yıldızlar kadar parlak gelen, asla onun gibi olamam diye düşündüğünüz bloggerlar: Wear A Smile, BeTwinUs kardeşler yani Dilemcim ve Gizemcim gibi olabileceğimi hiiiç sanmıyorum... Onlar blog dünyasının prensesleri bence...

Kendinize yakın bulduğunuz bloggerlar: Valla zor bir soru amaaa Benzemez Kimse Bana(Tubitos), Gülümse, FashionOzge, Lamore Del Calcio, What's Next, PembEsinti, Rococosh

Sürekli sayfasını açtığınız, okuyup yorum bırakmadan çıktığınız bloglar: Valla yorum konusunda hiiiç böyle bişe yapmam, herkes bilir herkesin her postuna eğer vaktim varsa her gün yorum bırakmaya çalışırım...

Moda blogları arasında en sevdiğiniz bloggerlar: Moda bana göre değil sanki; o yüzden yanlış değerlendirme yapmak istemiyorum...

Yazılarını okurken keyiflendiğiniz bloggerlar: Benzemez Kimse Bana(Tubitos), Gülümse, Wear, BeTwinUs, FashionOzge

Blogger dediğiniz an aklınıza ilk gelen isimleri yazıyoruz, burada link vermiyoruz, aklımıza gelenleri patır patır yazıyoruz sadece. Bakalım kimler aklımıza gelmiş ve nicklerini ezberlemişiz:
FashionOzge, Tubitos, Gülümse, Pelin Pembesi, Duru Günlerimiz, What's Next, Bonbon, Zeto, Lamore Del Calcio, BeTwinUs, Giz'li Teras, Gözde'nin Gözünden, Wear A Smile, Kelebebek, PembEsinti, Rococosh

Listedeki herkes mimli :)

Not: Kusura bakmayın, çok yorgun olduğumdan isimlerinizi linkleyemiyorum, kızmayın bana olur mu??

10 yorum:

  1. oyyhh bebeim benim her bir kategoriye de koyarmış beniii. inşallah o büyük gün gelecek ve bir gün tanışıcaz :))) sefiom seni

    YanıtlaSil
  2. canım yaa :)

    şu anda sırtımda bir yük, neyse ki deadline yok:) mutlaka yazacağım

    kalp kalbe karşıdır derler, gerçekten yakınız ;)

    YanıtlaSil
  3. ya ben çok duygulandım ama şimdi yaa,gözlerim doldu yemin ederim.teşekkür ederim canım benim.ben de seni kendime çooook yakın buluyorum ve blogunu okumak bana büyük zevk veriyor.ayrıca bir gün mutlaka yüzyüze de tanışmak,görüşmk isterim:P

    YanıtlaSil
  4. Canım yaaa..
    Bu telaş arasında sen yanıtlarsında biz link vermedin diye kızarmıyız hiçç..
    Bende aynen sen gibi yakın hissediyorum kendime seni, çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  5. Güzel sorular, güzel cevaplar Hamide:)

    Bu arada, blogumda ki ''izlenesi bloglar'' kısmına blogumu ekledim :) sen de benim blogumu eklemek istersen müteşekkir kalırım sevgili arkadaşım.

    http://kacikturuncu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. canımıniçiiiii ben seni çoook seviyorum yaaaa,ne mutlu oldum anlatamaammm :))
    canımsıınnn yaaa :)

    YanıtlaSil
  7. very nice blog :)
    pass to mine and follow!
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Amanıın da amanııın bu postu okuyunca oturduğum yerde nasıl ağzım kulaklarımda mutlu oldum anlatamam :) Kuzum beğenin bizim için çok şey ifade ediyor, o prensesler yesin seni e mi :) Canım benim bizim gibi olamamak ne demek biz farklı görmüyoruz ki beğendiğimiz bloggerları hiiiç :) senin güzelliğin fotolardan yansıyan o enerjin az şey mi tatlım :) kocaman öpüyor ve çok çok çok teşekkür ediyoruz her iki blogumuza da bu güzel yakıştırmalar için :))))


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  9. hamide'cim beni çok mutlu ettin ve onurlandırdın, nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum tatlım :)))
    ben kendimi tabii ki ulaşılmaz filan görmüyorum, hemen burada bir estagfurullah demeliyim :) sadece her birimizin öne çıkan farklı yetenekleri, özellikleri var. bence de senin blogun yazılarının akıcılığıyla, samimiyetiyle ön plana çıkıyor, seninle tanışıp sohbet etme imkanı bulunca da ne kadar tatlı ve pozitif bir insan olduğunu daha iyi anladım ben, blogdan gelen enerjin yanıltıcı değilmiş yani :)

    yeni evlilik, evine yerleşme vb telaşın bittikten sonra bloguna daha da çok vakit ayıracağını umuyorum canım, çok öpüyorum seni, sevgiler.. :)

    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir mim olmuş, okumaktan keyif aldım, benim de sevdiğim bloggerlardan bahsetmişsin hep süper :)

    YanıtlaSil

"In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on"
Robert Frost