8 Aralık 2011 Perşembe

Ödül aldım ödül veriyorum :))


Sevgili Hera’cım ve Tubitos'um beni ödüllendirdiler, linkledim hemen onları, teşekkür ediyorum kızlar… Ödülü okuyunca sanki bir yerden hatırladım bu konsepti; bir aralar biz sanki bunu yapmıştık; Wear A Smile ödüllendirmişti o zaman da beni JTabi üzerinden çok zaman geçti, merak eden beni o zamanlarda takip etmeyen dostlar buradan o yazıma da ulaşabilir. Ben bilmediğiniz başka şeylerden bahsedeyim şimdi…

1. Solağım…

2. Çok güzel kısır yaparım; çiköfteye bayılırım.

3. Hiç yurtdışına çıkmadım.

4. Taçlara karşı zaafım var, almaya doyamıyorum. Renk renk desen desen bir sürü tacım varJ Hatta ayrı bir post konusu bile olabilirler.

5. Serci’nin kardeşi Ecem’i çok severim. Aynı yaşta erkek kardeşim var bir de kız kardeşim oldu, gerçi kardeş diyemeyiz yaşıt gibiyiz; birbirimize geyiğine “yengem” “görümcem” şeklinde hitap etsek de aynı yaşta sananlar çıkabilir yani J

6. Şu an hayatımdaki her detayı bilen, beni hiç yalnız bırakmayan, destek olan en iyi arkadaşım hatta dostum Duygu’yla fiziken iki kez bir araya geldik; birincisi tanıştığımızda, ikincisi düğünümde, nikah şahidimdi de kendisi J

7. Eşim, tanıştığımız gün adımı unutmuş; sonraki 3 gün bana ismimle hitap etmeden iletişim kurabilmeyi becermiş; en sonunda telefon numaramı kaydederken “Adın neydi ya?” diye sormuştu!!! Şaka gibi ama gerçek….

Evet böyle dostlar J Şimdi yedi kişiye ödül veriyorum :) Yapanlar varsa sorry J

Kitap Delisi Gizem

İçimden Geldiği Gibi

Pembe Mor Alg

Sahaf Kedisi

Lamore Del Calcio

Yasmin

Alice In Shoppingland


(Bu arada nimostylo'nun çekilişi için tık tık)

14 yorum:

  1. 7 numaraya çok güldüm ! =) çok tatlısınızz =) ödül için de teşekkür ediyorumm ben de yapıcam hemen =)

    YanıtlaSil
  2. ben de ödülledim seni yawrum. içimizde ne çiğköfte aşkı varmış yaa :) duygu kim niye 2 kez görüştünüz meraktan ölebilirim şu an. serciye çok güldümm ya ahahahhahaa çocuk ilk görüşte vurulmuş adını bile unutmuş haha :) taçları da merak ettim. mucx kusumm

    YanıtlaSil
  3. @Alice yaa alicecim görüyosun evlendik gittik işte o adamla :))

    @tubitos bebişim evet ya nasıl çiköfte aşkıdır pembemoralg'i de okudum o da aynı biz gibi :)) duyguya ayrı bir post yaparım inşallah ama blogumun ilk postu yani blogumun açılışı onun doğum günündeydi :)) serci de öyle takdire şayandır işte :D

    YanıtlaSil
  4. ben de aynı ödülü yollamıştım sana :) taçlar konusunda hemfikiriz ayrıca :D okumak çok eğlenceliydi, hakkında neler neler öğrendik çiğköfeci ;) :P

    YanıtlaSil
  5. çok eylendim okurken 7. süper gercekten tebirk yolladım eşine :)

    YanıtlaSil
  6. Canım beniiiiim! Çok teşekkür ederim :)) En kısa zamanda yanıtlayacağım Mim'ini ama düşünmem lazım. Hakkımda o kadar çok gerçek var ki; hangilerini yazsam, diye :))

    YanıtlaSil
  7. o zaman kısır tarifini alalım bi ara hamidecim:)canm benm layık gördğün için saol..siz tubayla yakınsnz ne güzel kavuşun benm yerimede çiğ köfte partsi yapın:))

    YanıtlaSil
  8. Çok içten çok eğlenceli 7 madde olmuş:) Eşine slm!

    YanıtlaSil
  9. 7 numara cook komik ama cocuklara anlatilacak hikayelerden;)
    Ama ben seni tac takarken gormedim sanki;)Bi post yap sen en iyisi:P
    Demek sen de gorumce baldan tatlidir klubundesin, hos geldin;)
    6. ise gercekten cok ilginc ama benim de oyle bir dostlugum var; ustelik daha hic bir araya gelmedik;) Olabiliyor iste:)

    YanıtlaSil
  10. 7 numara harika :D

    cok komikmis gercekten .. ama esin icin o 3 gün hic komik olmamistir , tahminen :D :D :D

    YanıtlaSil
  11. Taç tokaları ben de seviyorum ama bir zaman sonra kulaklarımın arkasını acıttığı için hemen çıkarıyorum=)

    YanıtlaSil
  12. Ben en çok 6. maddeyi sevdim, insan fiziksel olarak bir araya çok fazla gelemese de samimiyetine güvendiği ve gerektiğinde kendisine destek olacak dostlarının varlığı çok önemli bir şey :)

    Ayrıca, renkli bileziklerin bizi de hedef alan postunun altına bıraktığın yorum çok ilginç geldi, bu şekilde düşündüğünü bilmiyordum canım.

    YanıtlaSil
  13. Canım çok teşekkür ederim,o senin güzelliğin.

    YanıtlaSil
  14. cok hossun ya:) neden sımdıye dek rastlamadım sana, bundan sonra takıpcınım seker:))

    YanıtlaSil

"In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on"
Robert Frost