15 Mayıs 2012 Salı

Yazarlık Denemelerim #vol1




“Bir deli bir kuyuya taş atmış; kırk akıllı çıkaramamış” atasözümüzle sözlerime ‘start vermek’ istiyorum sevgili okur… Dün yayınladığım “Bizim Evin Kıskançlık Halleri” adlı yazım kitlelere ulaştı(yani yaklaşık 117 kez görüntülendi J) ve bu kitlelerden çok sayıda tepki aldı(benim cevaben yaptığım yorumları saymazsak 9 yorum aldı J) Meğer anacııııım kanayan bir yaraymış bu konu; hepimiz bu dertten muzdaripmişiz yahu, o zaman bundan sonraki kıskançlık yazım “aşiftelere ölüm” olacak asdflşlkaslks :p Yok yok; en fazla saç baş yolma, tırnaklama falan, bilemedin biber gazı olur; öldürmeye karşıyız nitekim :D

Neyse sayın okur bugün burada buluşmamızın sebebi; benim Düş Kızı sayesinde tanıştığım Okur Yatar adlı sitede kitap yorumumun yayınlanması J Ay nasıııl mutlu oldum, sanırsınız Orhan Pamuk bir ben iki, Nobel aldım; işyerinde 72626 kişiyi ‘to’ya koyarak linki mail atmalar mı dersiiin, twitterdan 85 kez paylaşmak mı, facebooka görgüsüz postlardan tut da instagrama da ekran görüntüsü de koyarak artık yüzsüzlükte top noktaya ulaştım. Son kez buradan da paylaşayım dedim, sonra benden toptan nefret edin; amacım bu aslında :D

Ay ama nasıııl mutlu hissettim, nası koltuklarım kabardı görmeniz lazım J 25 diş(3’ü çekildi, 4 yirmilik de henüz çıkmadı) nası sırıtıyorum :D İtiraf etmem gerekirse, ben çocukluğumdan beri yazar olmak istiyordum sevgili okur; yani futbolu bıraktığım 14 yaşımdan sonra bari yazar olayım dedim; yuvarlak nesneyle beceremedik; bir de ince uzun ile deneyeyim diye daha o yaşta bu yola baş koydum :D

Hani öğrencilik hayatımızın bilimum senesinde  verilen Türkçe/Edebiyat dersleri var ya işte orada bi kompozisyon yazar, bi edebiyat parçalardım kiii sormayın gitsin J Hep 100 aldığımı söylememe gerek yok heralde; ama şu var bazen hoca 95 verip bir de notlar düşerdi kağıdın kenarına işte “noktalamalara dikkat, şu cümlen çok uzun, sıfatın yeri yanlış” gibi şeyler… O karıya –pardon- hocaya bir bozuluyoduuuum; kadın iyilik yapıyo aslında; ama yok eleştiriye sıfır tahammül; Ayşe Kulin kanından geliyorum ya ben J

Neyse gel zaman git zaman ben lise sonda karar verdim kitap yazmaya; lise son diyorum sayın okur buraya dikkat!! Sen git ÖSS için günde 837272 soru çözme; kitap yaz :D “Kızıııım napıyosun? Hadi yemeğe gel” “Yaeee ağğnnneee yaa, kitabımı yazıyorum; bölümü bitirmeme çok az kaldı geliyorum birazdaaan” Ba ba ba ba ba, saçlar oğlan çocuğu gibi, hipi kılıklı bişe; oturmuş ‘kitap yazıyo’ bi de anneye trip atıyo, bölümü bitircem diye; sanırsın Dostoyevski,  Suç ve Ceza’yı yazıyo :D 



Hayır kendime güvenim o kadar sonsuz ki; iki kitap birden yazıyordum. O aralar deli gibi Stephen King okuyoruz en yakın arkadaşımla; beyin etkilenmiş Stephen’in manyak hikayelerinden; ona benzer şeyler yazıyorum; doğaüstü gizemli… Birisi kısa öykülerden oluşuyo; bir de beyaz resim kağıdıyla kapladım defteri; kapak bile tasarladım o derece… Sonra o defteri en yakın arkadaşıma verdim, okusun diye; o da canım sağolsun okudu, arkasına bir de hani yazarlar birbirine yorum yazar ya “Okuduğum en etkileyici gerilim kitabı… Koltuğunuza yapışacaksınız… Stephen King” diye; o da yazdı böyle bir şeyler :D Yani bi basması kalmıştı kitabı o derece…

İkinci kitabımınsa hikayesi daha hüzünlü; konusu gerilim(!); onun hikayesini bir sonraki yazıma bırakayım, gülmekten karnınız ağrıyacak; yani şeyyy koltuğunuza yapışacaksınız öyle söliyim :D

Geçenlerde iş yerinde bir toplantıda yöneticilerimden biri gittiği bir eğitimden bahsetti; kişisel gelişimle ilgili; “oradan öğrendiğim şey” demişti “bir hedefiniz olsun ve yılmadan o hedefe ulaşmak için girişimlerde bulunun. Er geç gerçekleşir…” Ben onu dinledikten sonra bir gaza geell; konu ne sizceeee J Tabii ki yazar olma arzum ateşlendi; o gazla bir sürü gazeteye mail attım şöyle yazarım, bakın bunlar da yazılarım diye… Sonuç hava gazı tabi :D Ama yılmadım Okur Yatar sitesine yazımı yolladım; farkındayım koltuğunuza yapışacak kadar bir heyecanı yok yazımın amaaa önemli olan bir yerden başlamak değil midir J Gün gelir kitabımı da alır okursunuz J Arka kapak yorumu yapmak isteyenleri bekleriiiiim JJJ

Okur Yatar sitesindeki kitap yorumum için: Bir Yumak Mutluluk
Gaye Hn. şans verdiğiniz için teşekkürler ;)

(Görseller alıntıdır)

10 yorum:

  1. cok güzel yazmissin yine :)
    vol2,3,4,5 ... sabirsizlikla bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok güldüm, ellerine sağlık, kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  3. Bunu açık açık söylemek lazım, çok iyisin yazma konusunda. Duygularını, düşüncelerini çok iyi aktarıyorsun. Özellikle bu yazına bayıldım ben, çok keyifliydi :) şimdi verdiğin linkede bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canım ne kadar mutlu oldum senden böyle güzel şeyler duyunca :)) teşekkürleer...

      Sil
  4. Alemsin 25 dişlim yaaa, herşey gönlünce olsun, yazar ol, bizde okuyalım inşAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin kııız alıp okursunuz di mi :)

      Sil
  5. Canım bi kitap imzalar gönderirsin herhalde ünlü olunca değil mi?
    Tebrikler ve başarının devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayıp ediyorsun tatlım yaa tabii ki deee :)

      Sil

"In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on"
Robert Frost