28 Kasım 2012 Çarşamba

Ben Rıfkı'yım...

Gün geçmiyor ki televizyon, internet ve haber dünyası kısacası medya bana yazmam için malzeme vermesin. Kendi kendime aralığın ortasına kadar yazı yazmasam mı, azıcık ara mı versem, albüm çalışmalarım sebebiyle yoğun bir tempoya mı girsem diye düşünürken, bu haberi gördükten sonra yazmadan geçemeyeceğimi anladım.

Efendim, Hürriyet’teki habere göre Belçika’da isminin Jan olduğu belirtilen 64 yaşındaki koca, 19 yıldır birlikte olduğu eşinin geçmişte erkek olduğunu, 48 yaşındaki "kadın"ın bir akrabasından öğrenmiş. 19 yıl önce ilk görüşte aşık olan çift, kısa sürede evleniyor. ‘Kadın’ceğız çocuk istemediğini söylemiş, adamın da zaten önceki evliliğinde iki çocuğu varmış. Bööyyyle mutlu mesut yaşamışlar 19 yıl.

Şimdi bu haberden birçok malzeme çıkar da bana hangisinden başlasam bilemiyorum. Öncelikle ulan mal akraba, zaten aradan 19 yıl geçmiş, insanlar mutlu mesut yaşıyorlar, sen ne akla hizmet ‘ağzından kaçırıyorsun’ bu kadar önemli bir şeyi. Ben kocanın yerinde olsam ağzını burnunu kırardım, asıl ‘kadın’ın yerinde olsam eskiden kalma erkek kuvvetimle bütün kemiklerini kırardım. Senin ne haddine kadın erkek mi kadın mı bunu kocasına bildirmek? Söyleyecek olsa ‘kadın’ söylerdi zaten!! Yıkıl gözüme görünme…

Peki o adamceğıza ne olacak? 19 yıl delice seviyosun, çılgınca sevişiyorsun hatunla. Neredeyse benim yaşım kadar yıl(:p) imrenilen bir çift olarak camialarda boy gösteriyorsun. Çocukların kadına belki de ‘anne’ diye hitap ediyor. Sonra bir gün adamın biri gelip “Ya Jan abi, senin bu hatun var ya aslında erkekmiş diyorlar” diye geliyor. Ölür müsün, öldürür müsün? Lan ‘kadın’la senelerce aynı yatağı paylaştığına mı yanarsın, ‘kadın’ın daha önceden erkek olduğunu ve senin bunu 19 fucking year boyunca anlayamadığına mı yanarsın, bunu elin adamından öğrendiğine mi yanarsın ya da delice sevdiğin kadını artık sevemeyeceğine, yalnız kalacağına mı yanarsın? Ah Jan abi ah, bir off çeksen karşıki dağlar yıkılır hakkaten.

Ya o ‘kadın’? Muhtemelen kendini bilmeye başladıktan sonra erkek gibi hissedemediği için gitmiş, cinsiyetini değiştirmiş ve belli ki muhteşem bir operasyonla ‘kadın’ olmuş. Yıllar geçmiş, bir adamla karşılaşmış, onu sevmiş, evlenmiş ve 19 yılını ona sadık ve aşık şekilde geçirmiş. Kimbilir belki geçmişiyle ilgili her şeyi unuttuğu bir zamanda beyinsiz adamın biri kocasına gelip gerçekleri anlatmış. Keşke ilk başta 19 fucking year önce söyleseydim diyor mudur ya da olsun ben 19 güzel yıl geçirdim o yılları yaşadığım için mutluyum mu diyordur?

Kaynak
Bu kadar hüzün yeter!! Şimdi düşünelim, aslında ben erkekmişim mesela? Olamaz mı olabilir? Benim bu küçük oğlan çocuğu stayla hallerim, futbol aşkım, kadınsal olaylardan nefret edişim, topuklu giymeyi beceremeyişim, makyaj yapamayışım falan? Mesela bir sabah uyansam ve sevgilime “aşkım aslında ben Rıfkı’yım desem” :p Olamaz mı? Olabilir…

PS: Yalnız erkek olsam çok yakışıklı, havalı, p*ç bişe olurdum. Çok can yakardım ya, süper olurdu :p



17 yorum:

  1. Hahaha yazı ayrı komiiik, karikatür ayrı komiiik, yazının başlığı ayrı komiik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sizi güldürmek için varım leydim :D

      Sil
  2. KOPTUM VALLAHİ :))))))
    HEM OLAY HEM ANLATIŞIN HAMİDE KOPARDI VALLA :)))

    YanıtlaSil
  3. Sen öyle kal, bırak Jangiller naparsa yapsın :p

    YanıtlaSil
  4. aiyy nasıl korkunç bişeydir bu! bi an düşündüm de bi adamın gay çıkması bi de önceden kadın olması ikisi de kabus gibi! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet :(( valla evlerden ırak bacım :p

      Sil
  5. Valla Hamidem hiç şaşırmıyorum artık bu tür haberlere :) ben asıl senin gibi ağzından kaçıran akrabasına kızdım. Bırak işte noluyosa :)

    Yok lütfen sen böyle kal, Serci'ye Rıfkı'yım falan deyip kafasını karıştırma çocuğun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah benden rıfkı olmaz zaten yaeee ne bileyim havalı kıvanç olur ya da dur dur enrique olur uff süper de olur :D

      Sil
  6. Sen varya müthişisn gece gece güldürdün yine beni :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) güldürdüysem seni ne mutlu sanaaa :D

      Sil
  7. allahım sen cok yasa rıfkıcıgım :) nerden de aklına gelıyr rıfkı olmak :) hayır o adamcagıckadın ladyboya yazık degıl mı ..pes kamıl akrabalara bak ya..

    YanıtlaSil

"In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on"
Robert Frost